آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مواخذه نیمار در شب برد برزیل| کلافه مثل ستاره پاریس سن ژرمن!

  • کد خبر: ۸۰۲۲۰
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
مواخذه نیمار در شب برد برزیل| کلافه مثل ستاره پاریس سن ژرمن!
نیمار گفت: دیگر نمی‌دانم چه‌کار کنم که هواداران برزیل به من احترام بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی برزیل دور دهم بازی‌های انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ در آمریکای جنوبی را با پیروزی ۲‌بر ۰ خانگی برابر پرو پشت‌سر گذاشت که گل دوم این بازی را نیمار به ثمر رساند. با‌این‌حال ستاره پاری‌سن‌ژرمن به‌خاطر درگیری‌هایش با برخی بازیکنان حریف مورد انتقاد واقع شد و تعدادی از کارشناسان برزیلی هم بازی او را در حد نام‌و‌آوازه‌اش ندانستند. نیمار هفته گذشته هم بعد از پیروزی ۱ بر ۰ برزیل مقابل شیلی مورد انتقاد واقع شد و برخی هواداران در فضای مجازی مدعی شدند که ستاره سابق بارسلونا اضافه‌وزن دارد.

 

نیمار در واکنش به این موضوع پس از پیروزی تیمش در شهر رسیفه با بالا‌زدن لباسش برای اثبات نداشتن اضافه‌وزن، گفت: نمی‌دانم بیشتر از این چه کاری باید برای این پیراهن انجام دهم که هواداران به من احترام بگذارند. این انتقاد‌ها طبیعی نیست. از مدت‌ها قبل شروع به انتقاد از من کرده‌اید، شما خبرنگاران، کارشناسان و دیگران. گاهی اوقات دیگر حتی دلم نمی‌خواهد با شما مصاحبه کنم، اما در لحظات مهم من همواره به وظیفه‌ام در قبال تیم عمل کرده‌ام. برزیل اکنون با ۲۴‌امتیاز از ۸ بازی و با اختلاف شش‌امتیازی نسبت به آرژانتین رده دومی، در صدر جدول مرحله انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ آمریکای جنوبی قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->